2016. június 25.

SUMMER '16

Egy átlagos zene lejátszónak indult ez a poszt, aztán szenvedtem egy kicsit a képkereséssel, és valahogy eljutottam a Pinterestre. Ott aztán persze, beszippantottak a nyárias képek, és összeszerkesztgettem belőlük ezeket a szép montázsokat. A legjobban a pasztell rózsaszín, és a citromsárga összeállítás tetszik a legjobban, pedig egyik sem a kedvenc színem, sőt! (A Pinterestem itt találjátok)
Ezzel a szöszmötöléssel is ment a fél napom, ami miatt elcsúsztam a Harry Potter-kihívásommal, vagyis azzal, hogy egy hét alatt kiolvassam mind a hét kötetet, de nem is bánom, mert nagyon élveztem ezen a bejegyzésen dolgozni.
A zenékről még annyit, hogy érdekes az ízlésem. Van itt pörgős pop, elektronikus, indie töménytelen mennyiségben, még pszichedelikus rock is becsúszott, és bár ilyet nagyon ritkán (soha sem) hallgatok, a Tame Impala száma valami fantasztikus.
Remélem, ti is belehallgattok, és találtok valami ínyetekre valót, vagy legalább abban a csodálatos dinnye mintájú szoknyában, vagy az aranyos feliratospólókban gyönyörködni fogtok!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.