2018. február 17.

NYELVTANULÁS OTTHON - INTERNETES TANULÓANYAGOK

Az előző nyelvtanulásos posztokban (, amik itt elérhetőek: xx,oo) beszámoltam arról, miért jó nyelveket tanulni és számba vettem azokat a dolgokat, amelyre szükségetek lehet, ha egy teljesen új nyelvet szeretnétek megtanulni otthon, magatoktól. Az elhatározástól a gyakorlatba ültetésig igyekeztem mindenre kitérni és tippeket adni, de van egy pont, amit szerettem volna részletesebben kifejteni.
Úgy láttam, elnyerte a tetszéseteket ez a téma, és sokan kommenteltetek is ezek alá a bejegyzések alá. Kérdeztetek, elmondtátok, hogy milyen nyelveket szeretnétek tanulni, amire az iskolában nincs vagy nem volt lehetőségetek. Többen említették a spanyolt, emellett a francia is megjelent, így ezek kiemelt szerepet kaptak, de van koreai, olasz és hát norvég is, de a többnyelvű oldalaknál mindenfélét megtaláltok!





Ahogy már korábban írtam, én nem szeretem használni a nyelvtanulós appokat, mint a Doulingo vagy a Memrise, ezek igazából csak a játékos szótanulásban segíthetnek, de a nyelvtant ebből nem lehet megtanulni. Ezért a lista inkább weboldalakat tartalmaz, ahol angoltudás kell, ott feltüntettem. 


FRANCIA

Nyelvtan:

Szavak:



Más:



SPANYOL

Szavak:

Átfogó:


OLASZ

Szavak:

Átfogó:


KOREAI

Szavak:

Átfogó:


NORVÉG

Nyelvtan:



Szavak:

Átfogó:


TÖBBNYELVŰ OLDALAK:



Remélem, tudtam ezzel segíteni! Nézelődjetek, keresgéljetek és csatlakozzatok Facebook-os csoportokhoz! Ne féljetek kérdezni!
Milyen nyelve(ke)t tanultok vagy szeretnétek megtanulni?



[Off topic: ahogy láthatjátok, a posztot egy kicsit más stílusú képpel láttam el, aminek a hátterében az áll, hogy nem tetszett az a képi tartalom, amit kialakítottam. Nem éreztem hozzám tartozónak, talán mert a képek kiválasztása is egy kb. 2 perces folyamat volt mindig, amíg Unsplash-en beírtam a megfelelő keresőszót és találtam egy-két képet, ami kicsit is tetszett. Ez kényelmes volt és gyors, mostanában viszont úgy gondolom, ez a része is hozzátartozik az alkotói folyamathoz, és nekem szükségem van rá, hogy bíbelődjek ezekkel a képekkel és a magam ízlésére formáljam. Mivel nagyon szeretek kollázsokat nézegetni Pinteresten és Tumblr-ön, az alternatíva adta magát. Úgyhogy mostantól ilyen Ginny-féle képeket fogtok látni minden bejegyzés elején és - ha a tartalom mennyisége megkívánja, akkor - a közepén is. Hogy tetszik az első alkotásom?]

2 megjegyzés:

  1. Szia!^^ Ismét kommentelek, mert megvett kilóra ez a poszt (is)! :) Jómagam a suliban olaszt tanulok, emellett pedig koreait magamtól, úgyhogy nagyon örültem, hogy mindkettőre volt link! Mindenképpen meg fogom nézni ezeket a helyeket! Régen a norvégot is elkezdtem, bár azzal nem jutottam sokra:(

    Mindenestere, nagyon tetszett a bejegyzés, remélem, még írsz ilyeneket! Csak így tovább! :)

    Ui: nekem a kép is tetszett, és már ezekért is várom az elkövetkezend posztokat^^

    Legyen szép hétvégéd!:)

    Tami/Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Amber!
      Nagyon izgalmas lehet olaszt tanulni, mindig is szerettem volna olaszul megtanulni, de igazság szerint mindegyik nyelv annyira szép a maga módján! Ahogy állítottam össze ezt a posztot, a francia is megtetszett és a spanyol, és a koreai olyan gyönyörűen néz ki.
      Sok sikert a tanuláshoz, nagyon szuper lenne, ha esetleg az oldaladon is foglalkoznál ezzel, mert elég kevés használható forrást találtam még angolul is, nemhogy magyarul és nagyon sokan szeretnének koreaiul tudni. :)
      Biztosan lesz még ilyen poszt, köszönöm a bátorítást! :)
      Neked is szép hétvégét! <3

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.