2016. december 18.

FOGADALMAK (?) 2017-RE

Az embereknek van ez a fura hozzáállásuk a szilveszterhez, meg az egész "új év, új én" dologhoz. Az év ebben az időszakában mindenki felpörög, egyrészt a karácsonyi ajándékok, és ebédek/vacsorák miatt, másrészt a szilveszter miatt. Mindenki gőzerővel szervezi mit fog csinálni az ominózus napon, 2016 utolsó óráján. A tökéletes ruha után szaladgálnak, házibulikba hívatják meg magukat és a többi cécó.
Én utálom a szilvesztert, nekem ez olyan, mint bármelyik másik este: otthon ülős, internetezős, magányos, ezért azt hiszem, nem csoda, hogy fogadalomírással (emlékeim szerint) még csak nem is próbálkoztam, de egyszer ugye mindent el kell kezdeni.
A fogadalmaim szerintem egyszerűen betarthatóak, kizárólag a céljaimra koncentrálódnak, mert nem gondolom hogy meg akarom/tudom változtatni a tulajdonságaimat, ennek az értelmét sem látom.



továbbírni A bukásom történetét

Egy ideje dolgozom rajta - kemény másfél éve, és büszkén állíthatom, hogy az első két fejezet kész, és tökéletes (mellesleg elérhető itt: xx). Azt hiszem, ez az egyetlen készülő regényem, amihez úgy ülök le, hogy a szavak gondolkodás nélkül folynak ki a kezeim közül. Ezért imádom, nagyon imádom, de az utóbbi időben nem volt rá időm, és ezen szeretnék változtatni.

rendszeresen tornázni/edzeni/mozogni a szabadidőmben

Legutóbb az orvos jól leszidott, amiért nem tornázok az én "modell alkatommal", és bár kerestem a kifogásokat (: nincs rá időm, a sport nem az én világom, és a többi), azért elgondolkodtam a dolgon, és szeretnék rendszeresen hátizomerősítő gyakorlatokat végezni, mert őszintén szólva rám fér, és futni, mert azt szeretek, és egy ideje tervezem is, hogy majd tavasszal. Csak jöjjön össze!

rendszeresen enni (→khm... talán hízni?)

Azért nem jelenteném ki, hogy a következő évi tervben benne van a hízás, mert a legutóbbi hízókúrám során rájöttem, hogy azért a dolog nem épp úgy fest, ahogy én gondoltam. Legelső lépésem tápláló, egészséges ételek fogyasztása. Rendszeresen. Ez itt a kulcsszó. De erről egy későbbi bejegyzésben.

rendszeresen posztolni ide

Annyira elhanyagoltam! És utálok sajnálkozni, mert felesleges, egyszerűen csak le kéne ülnöm írni. De tudjátok olyan nehéz visszalendülni egy idő után. Most is épp ez folyik, de gyűjtöm az inspirációt, felírom az ötleteimet, és higgyétek el, 2017 egy termékeny év lesz cikkek terén.

blogos tervek megvalósítása

Az előző ponthoz kapcsolódóan, nem csak cikkekben fogunk bővelkedni, hanem meglepetésekben is, amiknek lehet, hogy csak az én fejem fog örülni és csak én lesz büszke, mint egy anyuka a tehetséges gyerekére, de azért szurkolok, hogy ha már kipakolom ide a szívem csücskét, lesz aki örül majd ezeknek a fontos mérföldköveknek.

megtölteni a noteszem

Nos, hogy hogyan és miért kezdődött el ez a folyamat az életemben, azt nem részletezném itt, mert szánok egy külön bejegyzést neki, de annyit azért elárulok, hogy nagy projektbe/munkába/hobbiba csaptam, ami egyenlőre kezdeti stádiumban van, de időnként leülök hozzá, és csinálom. Frankókirályfantasztörpikus lesz.

befejezni egy-két sorozatot

A Stranger Things után megjelentek a sorozataim folytatásai, amit most hétvégenként elnézegetek, és igyekszem vele, hogy a  kis listámról lehúzogathassam a pontokat és átírjam a "Befejezve" cím alá. Eddig a Carrie naplója magányosan csücsül ott. (Azért annyira mégsem magányos, néha még visszanézem.)

rendszeresen olvasni → növelni az évi könyvolvasási átlagomat

Tizenhárom évesen, a nyári szünetben, mikor úgy istenigazából kifejlődtem hiperaktív sajtkukacból komoly moly lánnyá, elkezdtem felírni, miket olvastam. Azon a nyáron azt hiszem, körülbelül ötven könyvet olvastam el, 2014-ben több mint hetvenet, aztán jött egy kis zuhanás, és az utóbbi két évben átlagosan negyven könyvet olvastam. Ha 2013 óta átlagoljuk az olvasásaimat több mint ötvenet kapunk. Tudom, ez elég megszállottan hangzik, de imádok olvasni, vezetni az olvasásaimat, és versenyezni magammal és az idővel. 2017 pedig egy olvasós év lesz. Kísérletet fogok tenni rá, hogy növeljem az átlagom, ami azt jelenti, legalább 52 könyvet fogok elolvasni.
Kívánjatok sok sikert! Kemény menet lesz. De már most imádom.

Nektek mik a "fogadalmaitok"? Szoktatok egyáltalán ilyet csinálni?
Élvezzétek ki a szünetet, pihenjetek, legyetek a családotokkal és a legfontosabb: olvassatok! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    hasonlóak az érzéseink a Szilvesztert illetően :)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Bacu!
      Azért ilyen anti-szilveszterezőkkel sem találkozik az ember csak úgy az utcán... De akkor nem vagyunk egyedül. :)
      Neked is hasonlóan boldogat!

      Törlés
  2. Vicces, de én is hasonló tervekkel állok 2017 elé. :) Nekem idén csak 23 könyv jött össze, tavaly meg 20 alatt.... szóval minden elismerésem, bár igaz, 13 évesen én is ilyesmi szintet hoztam, de azóta sok minden változott, mint tudjuk. :D Sok sikert! ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, általános iskolásként tömérdek szabadidővel rendelkeztünk, még ha ennek az ellenezőjét állítottuk és éreztük. A középiskolában már kicsit bonyolultabb időt szakítani erre, de nem lehetetlen.
      Köszönöm, és neked is sok sikert a terveidhez! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.