2016. május 30.

AZ INTERNETEN AKADTAM RÁJUK - MŰVÉSZEK

Végre mindenkinek elkezdődött a vakáció. Ami azt illeti, én már kedden sem mentem suliba, mert a szerdai napot kiadta az igazgató, kedden pedig csak két órám lett volna, így hétfőn anyuék eljöttek értem, és kipakoltam a koliból.
Azóta nem sok értelmes dolgot csináltam, példának okáért összerámoltam a szobámban, ami teljesen felesleges volt, ha azt is figyelembe vesszük, hogy egy hónap múlva mindezt két órányi autóúttal odébb kell költöztetnem. Talán az egyetlen okos megmozdulásom az volt, hogy benéztem a történetes blogomra, ami még nem nyitott ki, de már alakul a dolog. Elkezdtem írni valami nagyon nyári, nagyon viccesnek szánt valamit.
Most hoztam nektek pár művészt, akik így vagy úgy - általában a tumblrön - szembejöttek velem, pontosabban egy művük.
Nyílt titok, hogy imádok az interneten bóklászni. Sokan mondják, hogy az internet butít, de szerintem kifejezetten szélesíti a látóköröd, ha tudod, hogy használd. Elvégre te is éppen ezt a bejegyzést olvasod, amiben - remélhetőleg - információt szerzel egy-két olyan dologról, amiről eddig nem tudtál.
Ha tetszik nektek ez a cikk, lehet, hogy kihozok belőle egy sorozatot, és megnézzük, mire is szoktam akadni az internet sötét bugyraiban. Mert van egy pár dolog.


A művészek nevére kattintva felkereshetitek a weboldalukat, ahol még több képet találtok tőlük.

Zaria Forman



Zaria Forman egy amerikai festő, akit a világ különböző pontjaira tett utazások inspiráltak korai gyermekkorában. Legtöbb képén a víz és/vagy az ég látható.
Elképesztő részletességgel jeleníti meg a fény tükröződését a vízen, a hullámokat, vagy az antarktiszi jéghegyek formáit és árnyékolását. Az ember ránéz ezekre a képekre, és hirtelen azt mondaná, csak fényképek.


Kelli Murray


Talán az egyetlen a sorban, akit nem a Tumblrön láttam meg. De azt ne kérdezzétek, hogy akkor mégis hol, mert gőzöm sincs.
Kelli illusztrátor, és grafikus designer. Két gyereke van, akiket imád, és ezt meg is osztja az Instagram-közösségel, és designerként dolgozik egy ruha vállalatnál. Érdemes felkeresni az Instagramját, mert gyönyörű képeket készít, mellesleg a stílusa is nagyon egyedi.
Nagyon szeretem a rajzait, mert aranyosak, lányosak, és egyszerűen kellemes rájuk nézni. Azt kívánom bárcsak én is így rajzolhatnék.



Gemma Correll


Gemma Correll író, illusztrátor és képregény rajzoló. Képregényeket készít, könyveket ír, és van egy aranyos kutyája. Egyszerű, de nagyszerű rajzai általában állatokról, vagy a nők problémáiról szólnak, miközben viccesek. A stílusa szerintem rögtön felismerhető, tényleg egyszerűnek tűnő képeket rajzol, amit én biztosan nem tudnék elkészíteni. Ráadásul nagyon könnyed, kedves, humoros. Nem tudom, kell-e ennél több.


Matt Blease


Ismét egy vicces művész. Matt Blease angol designer, illusztrátor, a képei alapján arra következtettem, hogy deszkás, és szeret biciklizni. Ez sokszor meg is jelenik a rajzain. Amik mellesleg nagyon egyszerűen érthetők, viccesek. És mint ez a fenti szelet is a munkásságából kifigurázza a társadalmat, és igaz valójában, egy kissé humoros formában a szemünk elé dobja, hogy kezdjünk vele, amit akarunk.
Engem lenyűgözött, nézzetek be az oldalára, mert vannak még ilyen érdekességek, csak úgy, mint az Instagramján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.