2017. november 1.

AUTUMN '17

Az idén ősszel szerettem volna egy kicsit spooky-ra és retrosra venni a figurát, de sajnos nem tudtam befejezni az elképzeléseimet még halloween és a nagy posztroham előtt, én pedig mindenkit megelőzve akartam nektek elhozni a szokásos inspirációbombát. Így aztán azért csúsztam, mert át kellett alakítani a koncepciót, arról viszont gőzöm sem volt, hogyan. Tudniillik moodboardok szerkesztésében nem vagyok túl jó (sosem vagyok elégedett a végeredménnyel, de ezt lehet, a maximalizmusom okozza), viszont most elszántan leültem képeket keresgetni, miközben a playlistet alakítgattam.
Nos... Ez lett belőle. Az ítélkezést rátok bízom.





Mit jelent nekem az ősz?
A visszafogottan élénk színeket, az avar ropogását a talpam alatt, a szél suhogását és az eső kopogását az ablakon. Az iskola és egyúttal új kalandok kezdetét. Az elmúlást és a születésnapokat. Fáradtságot és mélyről jövő lelkierőt. A vörös, pihe-puha takarómat és sok-sok jó könyvet. Esti temetőjárást november 1-jén, a színesen világító mécseseket a város többi részének sötétségével ellentétben, sült gesztenyézést apukámmal és kormos ujjakat. Készülődést a télre.






A playlist teljes egészében elérhető 8tracks-en!


Nektek mi jut eszetekbe az őszről? Mi a kedvenc zenétek mostanság?

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.