2018. július 14.

TAG - Write tag a Kacatos Dobozból


Tudom, hogy nemrégiben volt tages poszt, de mindenképp válaszolni szerettem volna ezekre, mielőtt elfelejtem, hogy Lyra kihívott, mert magamat ismerve képes lettem volna erre, ráadásul a pilot-kritikámat az Éles tárgyak című új sorozatról el kellett halasztanom, mert éppen akkor ment el az áram, amikor egy adag popcornnal az ölemmel elmerültem a részben...
Szóval, ez a tag a Kacatos doboz nevű oldalról indult, engem pedig Lyra hívott ki -, ahogy azt már fentebb említettem. Kicsit meg is lepődtem, hogy gondolt rám, mert - habár van egy másik blogom az írásaimnak - annyira nem szoktam aktív lenni ilyen téren. Na, de legalább ezáltal a kis kérdéssor által kicsit közelebb hozhatom hozzátok ezt az oldalamat is.
Ó, és egy ideig most nem akarok tageket látni, úgyhogy kérlek, ne hívjatok ki semmire!


SZABÁLYOK

  1. Másold be a szabályokat és kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  2. Linkeld annak a nevét, aki jelölt téged!
  3. Válaszolj a kérdésekre!
  4. Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget!
  5. Jelölj te is bloggereket a játékra és linkeld az oldalukat!
  6. Értesítsd őket a jelölésről!

KÉRDÉSEK

Hány évesen írtad az első történeted? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
11-12 éves lehettem, igazából még a blogspot előtt volt, egy másik blogos szolgáltatónál (talán blog.hu?).

Miről szólt?
Egy One Direction fanfiction volt, és két barátnőről szólt, akik Londonba költöztek, és láss csodát, összegabalyodtak a bandával. Azt hiszem, Leylának és Kelsey-nek hívták őket, de többet nem tudok, mert nem igazán dolgoztam ki, csak improvizáltam azt a kb. 4 fejezetet, amit megírtam. Elég ciki, mert akkoriban mindenki ilyet írt, úgy értem, mindenhol ez volt az alapsztori, ezért nem is bánom, hogy nem írtam tovább és nem lettek olvasói. Azóta szerintem azért sokat fejlődtem...

Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
Lelkes 1D rajongóként az egyik barátnőm talált fanfices blogokat, és miután elolvastam egy csomót úgy döntöttem, ilyet én is írhatnék. Egyszerűen így indult, aztán beleéltem magam, és más műfajokban is elkezdtem gondolkodni.

Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
Hát erre már így öt év távlatából nem emlékszem. Talán az egyik barátnőmnek beszéltem a cselekményről, de az biztos, hogy mikor a koliba kerültem, az egyik szobatársamnak megmutattam egy készülő regény első két fejezetét, amit aztán nem is írtam tovább. Egyébként a barátaim sosem mutattak kifejezetten nagy érdeklődést a történeteim iránt, ezért mostanában már nem szoktam felajánlani, hogy olvassanak bele akármibe.

Milyen zsánerben alkottál eleinte?
Romantikusok forever. Azzal kezdtem, és bár volt egy kis fantasys közjáték, most is romantikusokat írok.

Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
Teljesen kaotikus, épp ahogy most is. Mondjuk régebben több jegyzetet készítettem, mára azokat elhagytam, a dolgok nagy részét fejben rakom össze, ami nem biztos, hogy annyira előnyös, sőt! Időbeosztásom sem volt és most sincs. Amikor van időm és kedvem, írok.
És mindezek miatt nem fejeztem még be soha semmit két novellán kívül. De A bukásom története mellett kitartok, ne aggódjon senki!

Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél?
Ez nem annyira a kezdeti időkre vonatkozik, de nagyon sok történetet kitaláltam, és legtöbbjükről még ma is azt gondolom, hogy baromi jó alapötlettel rendelkeznek, de abban a tempóval, amiben dolgozom, 80 éves koromra sem fogom mindet megírni. Legfeljebb a gyerekeimet szórakoztatom majd  ezekkel.

Lyra +1-e: Melyik volt az a történeted, ami a legtöbb fejtörést okozta? Miért?
Az a két fantasy, aminek a megírásán gondolkoztam, az egyik még ma is izgatja a fantáziámat. Hogy miért? Mert nem tudok fantasyt írni

Az én +1 kérdésem

Melyik szereplődet engedted el a legnehezebben, és miért?

JELÖLTJEIM

Réka és

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kihívást! Nagyon tetszettek a válaszaid :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Ginny!

    Én is nagyon szépen köszönöm, hogy kihívtál, a posztot már meg is írtam, és publikálásra vár. :)

    Ölel, Tiszián

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.