2017. május 22.

BLOGSZÜLINAP: AZ INTERNETEN AKADTAM RÁJUK - MŰVÉSZEK 3.

Annak ellenére, hogy azt mondtam, nem fogom folytatni a Művészek sorozatot, mégis itt vagyunk. Nem hazudok, jó vagyok az ígéretek megszegésében.
Többen írtátok, hogy szeretnétek látni folytatásokat ebből a sorozatból, és nekem is nagyon a szívemhez nőtt Az interneten akadtam rájuk, elvégre mi vagyunk az internet-generáció: szörferek, hackerek youtuberek, bloggerek, trollok, mémgyártók, kalózok. Ráadásul el sem tudok képzelni jobb szülinapi ajándékot nektek, akik szeretitek ezt a sorozatot, mint egy újabb részt.
Ennek a bejegyzésnek a megírásával visszataláltam a cikksorozat hangulatához, és az utóbbi időben, ahogy készülgettem, minden dolgot potenciális cikkalanyként kezeltem, és be is gyűjtöttem pár jó ötletet.
Mert az internet nagy, és tele érdekességgel.

A művészek neveire kattintva felkereshetitek a weboldalukat, ahol még több képet találtok tőlük.

Rosa de Jong

Erre a kreatív, hihetetlen kézügyességgel rendelkező művészre a Pinteresten akadtam rá, és akárhányszor szembejött velem, mindig elképesztet, hogy tudta ezeket a miniatűr világokat megalkotni. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én odáig vagyok ezekért az üvegbe zárt csodákért, valahogy mindig  Weasley család Odúja jut eszembe a Harry Potterből, amit mindig is imádtam. Kérdés nélkül elfogadnék egyet a művei közül.



Gavin Worth

Mindig elgondolkodom, hogyan készítik ezeket a szobrokat, hiszen olyan egyszerűnek tűnik, csak néhány drót meghajlítva. Amikor azonban rátaláltam Gavin Worthra, átböngésztem az oldalát, és megláttam ezt a videóját, egyszerűen leesett az állam. Egészen apró darabokból heggeszti össze a szobrot! És ha már az oldalán jártok, nézzétek meg a rajzait is a Drawing fül alatt.

Tanaka Tatsuya

Szerintem ennek a művésznek a képeivel is találkozhattatok már, legalábbis én már jó párszor összefutottam ezekkel a csodás, aranyos világokat megjelenítő fényképekkel. Engem mindig elképeszt, mennyi kreativitás van a világon, hiszen Tanaka Tatsuya egy kalendáriumba rendezte a képeket, vagyis minden napra jut egy.

Alexander Milov

Ha van olyan ma élő művész, akinek az alkotásával már így-úgy találkozhattál, akkor az biztos, hogy Alexander Milov lesz. A nevét valószínűleg nem hallottad még. Én sem, amíg el nem kezdtem kutakodni, de amint megvolt a kép a szoborról, azonnal jött a név is. Nézd csak meg lentebb! A Tumblr dashboardomon időnként szembefutok ezzel.

Rose Wong

A végére hagytam nektek egy kakukktojást, ugyanis az előzőek mind szobrászok, fotósok voltak, míg Rose Wong egy grafikus. Én személy szerint odavagyok a rajzaiért, amik egyszerűek, mégis kifejezőek, stílusosak. Az ember száz másik mű közt is ráismer. Ahogy észrevettem ráadásul a művésznő sokszor jelenít meg növényeket és a magányt.

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.