2016. június 30.

GOODBYE, JUNE!


A Hello and Goodbye egy havi cikkrovat. A két bejegyzés minden hónap két első napján kerül a publikum elé. A Goodbye két részből áll, az első felében leírom, mi történt velem a hónapban, és megmutatom a kedvenc apróságaim. A Hello-ban pedig előre tekintünk, mi várható a bloggal kapcsolatban az adott hónapban.

MI TÖRTÉNT AZ ELMÚLT HÓNAPBAN

Azon kívül, hogy végre lezárult a gimiben töltött első tanévem -, amit jobban belegondolva az igazgatónő le sem zárt...- nem igazán történt semmi. A bizonyítványom jó lett, kevés tantárgyamból, ami az idén volt, csak matekból és tesiből lettem négyes, de a tesi valójában a matekon is múlt volna. A tervezett közösségi szolgálati munkám a strandon nem jött össze a csodálatos szervezés miatt, viszont elmentünk barátnőmmel a tűzoltóságra, ahol négy órát el is számoltak nekünk két órányi eligazításért. Szóval a június utolsó hete is majdhogynem eseménytelenül zajlott.
Ez a hónap az otthon ülés hónapja volt, igyekeztem minél kevesebbet kimozdulni, és lélekben felkészülni, hogy a költözés miatt nem lesz wi-fim. Próbáltam legyártani a júliusi és augusztusi bejegyzések zömét, inkább kisebb, mint nagyobb sikerrel, és kicsit úgy érzem, le vagyok maradva, és ez a hónap csak úgy elsiklott a fejem felett.
A bloggal kapcsolatban egy kicsit kísérletezgettem, szerintem ezt észre is vettétek. Volt itt könyvkritika, nyári inspirációbomba zenékkel és képekkel, TAG, kihívás, személyes poszt.
Az volt a tapasztalatom, hogy a könyvkritikáért oda voltatok, és higgyétek el, már nekem is bizseregnek az ujjaim, hogy újra írhassak a mostani három szerzeményem valamelyikéről, amire a könyvtárban akadtam rá, de erre még egy kicsit várni kell, mert jelenleg beleestem a Harry Potter köteteimbe.
A Summer '16 bár nem aratott akkora sikert -, amit nem is vártam -, imádtam összeállítani azt a kis inspirációs posztot, és szerintem várható még ilyen, vagy ehhez hasonló.
Határozott előre lépésnek tekintem viszont, hogy csatlakoztam a Mayar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségéhez, és a Vigyázz! Kész! Posztolj! kezdeményezéshez is csatlakoztam.


HAVI KEDVENCEK

Ebben a hónapban elég kevés kedvenc született a fentebb említett okok miatt, így az internetről morzsázgattam nektek, blogposztok, zenék, egyéb kapcsán.

Blogposztok

Nyár van, a bloggerek is aktívabbak, így ebből összegyűlt egy csokorra való.
Az elsőt a Constellation blog írója, Stella írta a bloggerekről, a névtelenségről, arról, hogyan nyel el egy tinédzser lányt az internet azon kis rétege, amit mi alkotunk, írópalánták. Nagyon sok mindent megmozgatott bennem ez a bejegyzés, mert ebben mindannyian benne vagyunk, csak nem ugyanolyan szinten, és szomorú, hogy bárki is odáig süllyedhet, mint Hope Weinberg. A cikk, bár szerintem nem tudatosan, arra is rámutatott, hogy a blogger-közösség inkább hasonlít a Bajos Csajok hierarchiájához, mint egy laza SzJG-hangulatú társasági élményhez.
Természetesen könyvek nélkül nem is jó a kedvenc bejegyzések listája, és mivel júniusban gyakran eszembe jutottak Katacita könyvei, amelyek gyakran eszébe jutnak. Sokat gondolkodtam az én kis listámon is, és közben -, mint már tudjátok - bele is vágtam gyerekkorom legkedvesebb könyvsorozatának, a Harry Potternek.
Ha már könyvek témájánál tartunk, másik nagy kedvencem is egy könyves poszt, amit Csenge írt Elizabeth Gilbert könyvéről, a Big Magicről. Mivel a 101-1001-es listámon is helyet szenteltem egy motiváló könyvnek, rögtön belevetettem magam ebbe a kis ajánlóba, és Csenge meg is győzött arról, hogy legközelebbi könyvtárlátogatásom alkalmával felkeressem a Big Magicet.
A következő cikk motiválóan hatott rám, és inspirált, hogy a gondolatból tetteket csináljak. Már amióta kezdett felmelegedni az idő, megkérdeztem a szobatársam, hogy eljönne-e velem futni. Persze, neki pont akkor műtötték le az egyik lábkörmét, így az akció le lett fújva, mert egyedül nem igazán fűlött hozzá a fogam. A Daily Dorothy-n viszont megtaláltam egy posztot arról, hogy az író miben fejlődött a futás miatt, és elhatároztam, egyedül, vagy a barátnőmmel, de beszerzek egy jó futócipőt, és nekivágok az útnak.
Az utolsó egy DIY, vagyis DIY-ok gyűjtőposztja, amit makraméval lehet elkészíteni. A makramé egy szövés, vagy csomózási technika, amit elég széles körben tudunk hasznosítani. Lámpaburának, fali dísznek, cseréptartónak. A cseréptartó elkészítéséhez még egy videót is találtam, ha valaki jobban megérti, ha látja.

Lejátszási lista

Azt hiszem, nem hazudok, ha azt mondom, egész hónapban ezt hallgattam. Néhány zene ebből, bekerült a Summer '16-os bejegyzésembe.
Egyébként furcsa, hogy még sosem volt szó a blogon az 8tracksről, ami nagyjából úgy működik, mint a Spotify, azzal a kivétellel, hogy minden ingyenes, és az én indie-s zenei ízlésemhez könnyebben találok mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.