2016. augusztus 2.

BOOK TAG - BÁRCSAK...

Ma úgy voltam vele, hogy posztolni kéne, de nem tudtam, mit. Valami könyveset, nyáriasát szerettem volna, de az idő ma nem a legnyáriasabb errefelé, és egyébként is lusta voltam összeállítani a tíz könyvből álló ajánlót, amit kigondoltam. Így hát úgy gondoltam, mivel már rég volt TAG a blogon, itt az ideje kitölteni egyet.
Keresgéltem kicsit a Moly TAGes zónájában, és rátaláltam erre. Szóval köszönöm, LittleMoth, az ötletet! (A sors fintora, hogy ma láttam, hogy Anna kihívott egy zenés TAGre. Na nem baj, lesz még poszt! Köszi, Anna, innen is!)
Nem neveznék meg senki konkrétat, ha tetszik vigyétek, csináljátok! Jó móka!


Bárcsak kapott volna folytatást!

Ezt most átalakítom egy "Bárcsak lefordították volna a folytatását!"-ra, és rögtön van is két jelöltem.
Az egyik Ally Carter Cammie, a Kaméleon c. sorozata, amit bár kevesen ismernek, szerintem állati király. Kár, hogy a második rész után kaszálták...
A másik A fiúknak, akiket valaha szerettem, amit csak nemrég fejeztem be, de már most tűkön ülök a folytatás miatt. És persze Peter K. miatt.

Bárcsak lenne egy spin-off-ja!

Hmmm... Érdekes kérdés.
Talán egy Battle Royale spin-off Kavadával. Az ütős lenne. Vagy egy Adamesben is benne lennék az Álom két kerékenből. Kavada és Adam a könyves legjobb barátaim -, bár Kavadával talán kicsit nehéz lenne kijönni. Szívesen olvasnék róluk.


Bárcsak több könyvet írna!

Ide két írót is sorolnék, mert az ő könyveikből sosem elég. Az egyik Jennifer Niven, aki a Veled minden hely ragyogó c. könyv írója. Nagy rajongója vagyok Violet és Finch történetének. Nem csak maguk a fantasztikus szereplői miatt szerettem bele, de az írónő megfogalmazása varázslatossá teszi az egészet. Szeretném, ha sorba tudnám rendezgetni a Niven-könyveimet, amiből jelenleg csak egy van.
A másik ilyen Sarah Dessen, akinek a romantikus könyvei újra és újra inspirálnak engem. Különlegessége, hogy a történeteiben mindig van valami mélyebb mondanivaló.

Bárcsak ne vele jött volna össze!

Gondolkodás nélkül választottam Az ötödik hullámot. Én tudom, tudom, hogy Evannel fog összejönni, de Ben! Cassie-nek nincs szeme...

Bárcsak máshogy ért volna véget!

Több szempontból is az Útvesztő utolsó részének, a Halálkúrának szól ez az óhaj. Egyrészt meghalt a kedvenc szereplőm, akiért végigszenvedtem az utolsó könyvet. Ráadásul hogy! Hogy halt meg, azon van itt a hangsúly! (Fun Fact, hogy lagziban voltam, mikor elvesztettük Őt, nem bírtam ki egy könnycsepp nélkül...) Másik indok, amiért utáltam ezt a befejező részt, hogy abszolút nem ilyen semmilyen befejezést vártam. Egy olyan globális problémát, amit a könyv elénk tár, egyszerűen nem lehet úgy lezárni, ahogy Dashner tette.


Bárcsak film készülne belőle!

Ez egy nagyon nehéz kérdés. Egy kicsit mindegyik kedvencemet szeretném idesorolni, de a történetnek nagyon ütősnek kell lennie, és egy kicsit bennem is van a félsz, hogy nem felelne meg az elvárásaimnak. Talán a Hex Hallt mondanám, amit bár szeretek, nem nőtt túl a szívemhez, ezért nem okozna nagy csalódást.

Bárcsak sorozat készülne belőle!

Óóó, újabb könnyű választás, bár itt már nagy lenne az elvárás, a Percy Jackson sorozatot választanám. Én szerettem a filmeket, és jó lett volna, ha folytatják, de azért sorozat formában jobban elnézegetném. (Csak a színészeket tartsák meg.)

Bárcsak egy másik szemszögből íródott volna!

Egy ilyen könyv sem jut eszembe, szerintem minden könyvet eltalálnak ilyen téren.

Bárcsak megváltoztatnák a borítóját!

Bár a Vámpírakadémia első részének van filmes borítója, jó lenne, ha az egész sorozatot egységesen, szép köntösbe borítanák. Sok olvasót elriasztanak azok a szépségek...


Bárcsak megtartották volna az eredeti borítókat!

Hirtelen Jandy Nelson Az ég a földig ér c. könyve ugrott be. A szobatársam megrögzött LOL-könyv rajongó, én pedig rendszeresen szapulom a borítóikat. Mennyire jól nézett volna ki a Neked adom a napommal együtt, ha a jobb oldali borítóval adják ki. Annyi szép kiadást találhatunk Google-ön Amerikából és Angliából, erre a magyarok ráraknak egy szívet szorongató lányt egy png-felhőre! Bosszantó!
Egyébként a Cinder és Ella borítóján pózoló fickóról csak nekem jut eszembe egy olasz dzsigoló?

Mik lennének a ti válaszaitok? Írjátok meg kommentben! :)

4 megjegyzés:

  1. Ó de szeretem az ilyen TAG-eket! A könyveket meg még inkább, úgyhogy lehet, hogy majd egyszer én is kitöltöm ezt, nagyon szórakoztatónak tűnik. :D
    Amúgy az Útvesztő befejezésével én sem voltam teljesen elégedett, bár nem mondanám, hogy nem tetszett, csak kicsit... másra számítottam. Számomra elég furcsa volt így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett, vidd csak nyugodtan, nagyon kíváncsi lennék a te válaszaidra! :)
      Igen, az talán erős kifejezés, hogy utáltam, de az utolsó pár oldalon csak pislogtam. Az első két harmada jó és izgalmas volt, de onnantól már tényleg nem tetszett. Így nekem elrontotta a kialakult pozitív véleményemet a sorozatról.
      Azt hittem, csak én vagyok úgy vele, hogy nem teljesen így kellett volna lennie, de akkor megnyugodtam :D
      Köszönöm a válaszod! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Most találtam a blogodra, nagyon megtetszett az írásmódod, a stílusod nagyon egyedi!
    Ment is a feliraktozás.
    Sok dologbanteljesen egyetértek veled (Jaj, te butus Cassie! Mindegy, amióta rájöttem, hogy a lánynak szörnyű ízlése van, ezerrel szurkolok a BEn-Adu párosnak) de volt olyan is, ahol nem (Percy Jackson sorozat... :/ NEkem nem jönne be, de kinek mi, egyedi ízlés kérdése :D)
    Puszi,
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves Lauren!
      Nagyon szépen köszönöm a bizalmat, igazán kedves tőled! :D
      Az első részben nem igazán bírtam Adut, a másodikban megkedveltem, de azért inkább látnám Bent Cassie oldalán (vagy akár a sajátomon)
      Hú, a Villámtolvajt pedig őszintén szólva már rég olvastam, de úgy emlékszem, a Percabeth páros nem volt akkora kedvencem, mint mondjuk most a Cassie-Ben, de nem volt különösebb bajom velük. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.